زمان کاری و روش‌های ارسال

امکان ثبت ۲۴ ساعته سفارش

شما به راحتی می‌توانید هر ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، سفارش خود را در سایت ایزی مارکت ثبت نمایید.

زمان کاری و ساعات پاسخگویی

تیم ایزی مارکت در روز‌های شنبه تا چهار‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۷:۴۵ و در روز پنج‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده پاسخگو‌یی به شما عزیزان می‌باشد. برای برقراری ارتباط، پرسیدن سوالات و مشاوره قبل از خرید، می‌توانید با شماره ۸۴۲۸۲-۰۲۱ (بخش فروش آنلاین) تماس حاصل فرمایید.

زمان کاری و ساعات پاسخگویی

هزینه ارسال کالا

هزینه ارسال کالا

در راستای جلب رضایت مشتریان، هزینه ارسال تمامی سفارش‌های بالا‌ی ۱۵۰ هزار تومان در سراسر کشور رایگان خواهد بود. برای سفارش‌های کم‌تر از ۱۵۰ هزار تومان، مبلغ ۱۰ هزار تومان به عنوان هزینه ارسال، به فاکتور افزوده می‌شود.


زمان ارسال سفارش‌ها

  • خریداران شهر تهران :

شنبه تا چهار‌شنبه: در صورتی که سفارش تا قبل از ساعت ۱۵ثبت شود، امکان ارسال در همان روز وجود دارد. ارسال سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۵ ثبت شوند، به روز کاری بعد موکول خواهد شد.

پنج شنبه: سفارش‌های این روز اگر تا قبل از ساعت ۱۲ ثبت شوند، در همان روز و در غیر این صورت، در اولین روز کاری، فرآیند ارسال انجام خواهد شد.

نکته : توجه داشته باشید در صورت برودت هوا و یا شرایط خاص، امکان تاخیر در رسیدن سفارش وجود دارد، اما تمام تلاش ما بر این است که در سریع ترین زمان ممکن، سفارش شما را به دستتان برسانیم.

خریداران شهر تهران

خریداران شهرستان‌ها
  • خریداران شهرستان‌ها :

با توجه به اینکه بیشتر مرسولات شهرستان از طریق شرکت پست ارسال خواهد شد، تحویل کالا به مشتری بین ۳ تا ۵ روز کاری پس از ثبت سفارش زمان می‌برد. البته ایزی مارکت با هدف ارائه بهترین خدمات و با توجه به شرایط مختلف، ممکن است از سایر شرکت‌های حمل و نقل مانند ایران پیام و تیپاکس نیز استفاده نماید.

تبصره یک – لازم به ذکر است برای حفظ سلامت محصول و کیفیت بالا‌ی حمل آن، تمامی مرسولات پستی توسط ایزی مارکت بیمه می‌شوند.

تبصره دو – برای اطلاع از وضعیت مرسوله خود، می‌توانید کد رهگیری مرسوله را از کارشناسان ایزی مارکت دریافت نمایید.

تبصره سه – ایزی مارکت سفارش‌های شما را به تمامی نقاط کشور که تحت پوشش شرکت پست ایران باشد، ارسال می‌کند.


نکات لازم در هنگام تحویل کالا

  • حتما کد ملی، کد پستی و آدرس محل دریافت کالا را در قسمت اطلاعات کاربری خود (یا در مرحله ثبت سفارش) با دقت و به طور کامل تکمیل نمایید.
  • در صورتی که کد ملی گیرنده یا آدرس دقیق مشتری با مشخصات درج شده در فاکتور مغایرت داشته باشد، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تحویل کالا بر‌عهده ایزی مارکت نخواهد بود و مامور ارسال از تحویل محموله خودداری خواهد کرد. همچنین هزینه ارسال مجدد یا مابه‌التفاوت مسیر‌ها با خریدار می‌باشد.
نکات لازم در هنگام تحویل کالا