شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت

شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت

ضمن تشکر و قدردانی بابت انتخاب فروشگاه اینرنتی ایزی مارکت، از آنجا که استفاده و خرید از این سایت به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین استفاده از سایت است، لطفاً کلیه مطالب درج شده آن را با دقت بخوانید.

  • توجه داشته باشید که روال کاری ایزی مارکت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و همچنین قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. کاربر ایزی مارکت نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربران است. در صورتی که هر گونه تغییری در روال کاری و قوانین اجرایی ایزی مارکت ایجاد شود، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین لطفا در آینده نیز، به روز رسانی‌های این بخش از سایت را مطالعه نمایید.

 

تعاریف

در این بخش با واژه‌هایی که در متن قوانین مواجه می‌شوید، آشنا می‌شوید:

ایزی مارکت: فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت به آدرس www.easymarket.ir

محتوای سایت: شامل هر چیزی که در سایت فروشگاه ایزی مارکت منتشر می‌شود، از جمله متن، عکس، خبر، مقاله، مشخصات کالاها، اخبار منتشر شده سایت و …

کاربر: هر فردی که وارد فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت می‌شود، کاربر نامیده می‌شود.

عضو: کاربری که از بخش ثبت نام سایت، ثبت نام خود را تکمیل کند و عضویت او توسط ایزی مارکت تایید شود.

مشتری: کاربر یا عضوی که از فروشگاه اینترنتی ما خرید نماید.

سفارش: کالا یا کالاهایی که عضو انتخاب می‌کند و فرآیند خرید خود را تایید می‌کند.

استعلام: درخواست مشتری برای بررسی موجودی یا تغییرات احتمالی کالاها

 

قوانین عمومی

  • در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز یا مناسبتی، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند اتمام موجودی وجود دارد و ممکن است سفارش گیری جدید و فروش متوقف شود.
  • کاربران هنگام ثبت نام و عضویت در سایت، دقت کنند تمامی اطلاعات خواسته شده در فرآیند ثبت نام را با دقت کامل پر کنند تا سفارش ثبت شده آنها قابل پیگیری و تحویل باشد.
  • شما تعهد می‌دهید که از این سایت به گونه‌ای که باعث هر گونه آسیب به سایت شود، استفاده نخواهید کرد.
  • خریدار باید قبل از تکمیل فرم سفارش کالا، هر گونه سوال لازم در مورد کالای درخواستی خود را از بخش امور مشتریان بپرسد.
  • خریدار پس از تایید نهایی سفارش و ارسال کالا از سوی شرکت، امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد
  • خریدار باید هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست، با دقت آن را بررسی کند و در صورت معیوب بودن یا مغایرت با کالای سفارش داده شده، از پذیرش آن خودداری کند.
  • خریدار باید در هنگام مراجعه پیک یا مامور پست، در محل حضور داشته باشد یا ظرف مدت زمان تعیین شده به واحد پستی مربوطه مراجعه و کالای خود را تحویل بگیرد. در صورت برگشت محصول، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده خریدار خواهد بود.
  • مسئولیت پیک، ارائه کالا در محل در ورودی اصلی آدرس داده شده است، لذا ساکنین آپارتمان‌های مسکونی یا برج‌های تجاری تقاضای اعزام پیک به طبقات بالا را نداشته باشند.
  • در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش مشتری مطابقت نداشته باشد، ایزی مارکت به تعویض کالا اقدام می‌کند و در صورت عدم موجودی، یا با انتخاب مشتری با کالای دیگری تعویض می‌شود یا وجه پرداختی بازگردانده می‌شود.
  • در صورت خرید کالا بدون گارانتی، مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده خریدار خواهد بود.
  • ایزی مارکت مختار است که در صورت لزوم به اختیار خود سفارشی را لغو نموده و مبلغ واریز شده را به مشتری عودت دهد. فلذا واریز وجه به هیچ عنوان به منزله قطعی شدن سفارش نمی باشد .

 

ارتباط با ایزی مارکت

  • آدرس و تلفن‌های ثبت شده کاربران در هنگام عضویت در فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت تنها کانال‌های ارتباطی مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات ایزی مارکت از طریق این کانال‌های ارتباطی صورت خواهد گرفت.
  • فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت ممکن است جهت اطلاع رسانی رویدادها، تخفیف‌ها، خدمات و سرویس‌های ویژه به اعضای خود پیامک ارسال کند یا ایمیل بزند. در صورت عدم تمایل به دریافت این گونه پیام‌ها می‌توانید عضویت خود را در ایزی مارکت لغو کنید.
  • توجه داشته باشید که ۰۲۱۸۴۲۸۳۰۰۰ تنها شماره‌ای است که ایزی مارکت از طریق آن برای اعضای خود پیامک ارسال می‌کند. وضعیت پردازش سفارش و اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات و سرویس‌های ویژه نیز از همین طریق انجام می‌شود، لذا در صورت دریافت پیامک به نام ایزی مارکت از هر شماره دیگری لطفا آن را جهت پیگیری قانونی با استفاده از ایمیلinfo@easymarket.ir  در اختیار ما قرار دهید.
  • امکان دریافت پیام شما از طریق این شماره وجود ندارد. این شماره‌ها، سامانه ارسال پیامک هستند.
  • در صورت داشتن هر گونه پرسشی، از طریق ایمیلinfo@easymarket.ir  یا تلفن ۰۲۱۸۴۲۸۲ با ما در ارتباط باشید.

ثبت شکایات

در صورت داشتن هر گونه شکایت از جمله، عدم ارائه کالا، متفاوت بودن کالای انتخاب شده با کالای ارسال شده، طولانی شدن بیش از حد مدت زمان ارسال، معیوب بودن کالا، عدم صدور فاکتور و … با آدرس ایمیل easymarket@easyco.ir یا با شماره امور مشتریان که در سایت درج گردیده است، در تماس باشید.