کالای تقلبی در کمین است ، دقت کنید !

کالای تقلبی در کمین است ، دقت کنید !

کالای تقلبی در کمین است ، دقت کنید !

شاید برای شما هم پیش آمده باشد ، مثلا برای خرید یک مودم ۴G به بازار مراجعه می کنید و با انواع و اقسام پیشنهاد ها و برند های گوناگون روبرو می شوید ، خب ! تا اینجای کار خیلی هم عالی است چون دست شما برای خرید باز است و می توانید دقیقا چیزی را که می خواهید انتخاب کنید . اما مشکل از جایی شروع می شود که شما تحقیقات خود را کامل کرده و انتخاب خود را انجام می دهید ، اما هنگام خرید با چندین قیمت مواجه می شوید که هیچ ربطی به هم ندارند !!!! طبیعی است که این سوال در ذهنتان ایجاد شود که کدام کالا اصل بوده و کدام کالا، کالای تقلبی است ؟ آیا دستگاه گارانتی دارد یا گارانتی ارائه شده برای دستگاه ، قابل اعتماد است؟

پس شما با یک چالش جدید روبرو خواهید شد ، کالای غیر اصل بخرید و قیمت کمتری پرداخت کنید؟ یا نه ، کالای اصل بدون گارانتی را با قیمت پایین تر خریداری کنید؟ یا کالای اصل را با گارانتی رسمی و معتبر تهیه کنید؟ شما کدام را انتخاب می کنید ؟

کالای تقلبی در کمین است ، دقت کنید !

کالای تقلبی ممکن است به دستگاه شما آسیب بزند !

خرید کالای تقلبی مخصوصا در بازار کامپیوتر، لپ تاپ و تجهیزات جانبی ، ممکن است درلحظه خرید ، از نظر اقتصادی به صرفه باشد و شما هزینه کمتری پرداخت کنید ، اما مشکلات بعدی که این دستگاه ها برای شما ایجاد می کنند ، باعث می شود ، هزینه بسیار بیشتری را پرداخت کنید .

یکی از مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید ، خرابی و درست عمل نکردن دستگاه است ، پس عملا کارتان راه نمی افتد و به ناچار باید آن را تعمیر کنید ، چون این دستگاه ها گارانتی هم ندارند ، بنابراین هزینه تعمیر به عهده شماست . اتفاق بدتر این است که تعمیرکار به شما بگوید ، دستگاه تعمیر نمی شود و باید آن را عوض کنید !!! روز از نو ، روزی از نو ، حال احتمالا به دنبال محصولی با گارانتی معتبر خواهید رفت .

گاهی هم ممکن است دستگاه تقلبی که خریداری کرده اید بدون مشکل کار کند ، اما اگر آنرا به گوشی تلفن همراه ، یا لپ تاپ خود متصل کنید ،به دلیل عدم سازگاری ،  به دستگاه اصلی آسیب جدی وارد کرده و آن را خراب کند .

کالای تقلبی ممکن است به دستگاه شما آسیب بزند !

کالای اصل اما بدون گارانتی یا با گارانتی غیر رسمی !!

متاسفانه بدلیل عملکرد ضعیف برخی از شرکت ها در ارائه خدمات پس از فروش ، اعتماد مردم نسبت به گارانتی از بین رفته و بیشتر احساس می کنند این واژه ، صرفا یک شعار تبلیغاتی است برای گران تر فروختن کالا . بنابراین خیلی از آن ها ، تفاوتی میان کالای بدون گارانتی و با گارانتی قائل نمی شوند و ترجیح می دهند بجای خرید کالا با گارانتی رسمی و معتبر ، هزینه کمتری پرداخت کنند.

اما خرید بدون خدمات پس از فروش چه معایبی به همراه دارد ؟
  • پس از خرید ، هیچ ضمانتی در زمینه سلامت کالای خریداری شده وجود ندارد و هیچ شرکتی در قبال محصول پاسخگو نیست و در صورت ایجاد مشکل ، باید هزینه تعمیر آن را شخصا پرداخت کنید .
  • ممکن است کالایی که خریدید دست دوم باشد و با عوض کردن بسته بندی ، در قالب نو به شما فروخته شده باشد .
  • ممکن است کالای تقلبی در قالب بسته بندی اصلی به شما فروخته شود .
کالای اصل اما بدون گارانتی یا با گارانتی غیر رسمی !!

گارانتی رسمی و معتبر ، ضامن آرامش پس از خرید شما

امروزه ، موضوع گارانتی در کشورمان ، در حال پیشرفت بوده و شرکت ها سعی در بهبود خدمات پس از فروش خود دارند تا تجربه کاربری لذت بخشی برای مشتریان خود فراهم کنند .

انتخاب کالا با گارانتی اصلی ، می تواند تا مدت زمان زیادی ، خیال شما را از خریدتان راحت کند و در صورت بوجود آمدن مشکل ، شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش ، پاسخگوی شماست و مشکل دستگاه شما را برطرف خواهد کرد .

علاوه بر خدمات پس از فروش ، خرید دستگاه با گارانتی اصلی ، این اطمینان را به شما می دهد که دستگاهتان اصل بوده و از مجاری قانونی وارد کشور شده است . بنابراین ، در هنگام خرید ، به برچسب گارانتی روی محصولات دقت کنید و به هیچ عنوان کالای بدون برچسب را تحت عناوین “گارانتی شرکتی دارد” یا “خودکار ثبت می شود” خریداری نکنید .

گارانتی اصلی محصولات دی لینک

بنابراین همانطور که در بالا ذکر کردیم ، امروزه شاهد وجود کالاهای تقلبی در بازار هستیم . اگر به دنبال خرید تجهیزات شبکه شرکت دی لینک هستید ، در نظر داشته باشید که شرکت ایزی ، قدیمی ترین نماینده رسمی دی لینک در ایران بوده و ۲۸ سال سابقه فعالیت در بازار شبکه و کامپیوتر کشورمان را دارد .

پس می توانید با خیال راحت ، تجهیزات مورد نظر خود را با برچسب گارانتی ایزی خریداری نمایید و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید . همچنین برای اطمینان از اصالت دستگاه خود و مدت زمان گارانتی ، می توانید سریال آن را به شماره ۳۰۰۰۸۴۲۸۲ پیامک کنید . در زیر ، تصویر برچسب گارانتی شرکت ایزی را مشاهده می کنید .

برچسب گارانتی شرکت ایزی

ایزی مارکت خود را نسبت به ارائه محصولات ، با گارانتی اصلی متعهد می داند و هیچ گاه کالای فاقد گارانتی یا با گارانتی غیر رسمی در این سایت قرار نخواهد گرفت . بنابراین همواره با خیال راحت می توانید خرید خود را از این سایت انجام دهید .

در این جا قصد داریم یک نمونه از کالاهای تقلبی موجود در بازار را شرح دهیم ، متاسفانه مدتی است که اسپلیتر دی لینک مدل DSL-30CF ، به صورت تقلبی وارد بازار شده است و به فروش می رسد . حال ، تفاوت اسپلیتر اصلی و تقلبی دی لینک را توضیح دهیم تا هنگام خرید بتوانید آن ها را از هم تشخیص دهید .

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید ، اولین تفاوت این است که روی بسته بندی اسپلیتر تقلبی ، در لوگوی D-Link ، بجای حرف L ، حرف I گذاشته شده است ، همچنین در بسته بندی اسپلیتر اصلی دی لینک ، یک کابل تلفن RJ-11 وجود دارد اما در نمونه تقلبی ، این کابل هم حذف شده .

آیا شما تجربه خرید کالای غیر اصل داشته اید ؟ تجربیات و نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید .

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • محمد

    آقا ما بیچاره شدیم سر این محصولات تقلبی…. اصلا نمیشه اعتماد کرد. طرف تو چشمات نگاه میکنه دروغ میگه. خدا میدونه چقدر پول به باد دادم سر این قضایا. اگر تونستید لطفا در مورد این مسائل بیشتر اطلاعات بدید

    اکتبر 1, 2019 در 3:31 ب.ظ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *