زمان کاری و ساعات پاسخگویی ایزی مارکت به چه صورت است؟
تیم ایزی مارکت در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در روزهای پنجشنبه از 9 الی 13 آماده پاسخگویی به
شما عزیزان میباشد.
هزینه سفارشات چگونه پرداخت میشود؟
هزینه سفارشات به صورت آنلاین و بر روی سایت ایزی مارکت پرداخت میشود.
راههای ارتباطی با تیم ایزی مارکت چیست؟
شما می توانید از طریق شماره تماس02158206، ایمیل info@easymarket.ir ، شماره واتساپ 09357401311 و یا پشتیبانی آنلاین سایت ایزی مارکت با ما در ارتباط باشید.
ارسال سفارشات در تهران به چه صورت انجام میشود؟
ارسال سفارشات در تهران به 2 صورت عادی و فوری انجام میپذیرد. در صورتی که شما قبل از ساعت 12 ظهر سفارش خود را
ثبت کنید کالا در همان روز تحویل پست شده و در صورتی که سفارش شما بعد از ساعت 12 ظهر نهایی گردد، در روزکاری
آتی به پست داده میشود. همچنین در نظر داشته باشید که سفارشاتی که بعد از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ثبت گردند،
در روز شنبه تحویل پست میشوند. سفارشات با ارسال عادی بین 2 الی 4 روز کاری به دستان میرسد. در صورتی که ارسال
فوری را انتخاب کنید سفارش شما در روز و ساعات تعیین شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش، برایتان ارسال میگردد.
لازم به ذکر است که سفارشات ارسال فوری ثبت شده بعد از ساعت 16:30 روز چهارشنبه، صبح روز شنبه ارسال میگردد.
ارسال سفارشات در شهرستان به چه صورت انجام میشود؟
ارسال سفارشات شهرستان به 2 صورت عادی و فوری انجام میپذیرد. در صورتی که شما قبل از ساعت 12 ظهر سفارش خود را
ثبت کنید کالا در همان روز تحویل پست شده و در صورتی که سفارش شما بعد از ساعت 12 ظهر نهایی گردد، در روزکاری
آتی به پست داده میشود. همچنین در نظر داشته باشید که سفارشاتی که بعد از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ثبت گردند،
در روز شنبه تحویل پست میشوند. سفارشات با ارسال عادی بین 5 الی 7 روز کاری به دستان میرسد. در صورتی که ارسال
فوری را انتخاب کنید سفارش شما توسط تیپاکس برایتان ارسال شده و بین 1 الی 2 روزکاری به دستتان میرسد. لازم به
ذکر است که سفارشات ارسال فوری ثبت شده بعد از ساعت 16:30 روز چهارشنبه، صبح روز شنبه ارسال میگردد.
هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال عادی برای خرید زیر 400 هزارتومان، 35 هزارتومان و برای خرید بالای 400 هزارتومان رایگان میباشد.
هزینه ارسال فوری در تهران و شهرستان نیز 60 هزارتومان است.
دسترسی به شرکتهای گارانتی به چه صورت است؟
شما میتوانید آدرس و شماره تماس تمامی گارانتیهای محصولات ایزی مارکت را در لینک زیر مشاهده کنید.
چگونه می توان سفارشات را پیگیری کرد؟
شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت ایزی مارکت سفارشات خود را پیگیری کنید.
شرایط 7 روز ضمانت بازگشت کالا چیست؟
شما می توانید تا 7 روز پس از ثبت و تحویل سفارش خود در صورت وجود ایراد و نقض فنی با شماره 02158206 تماس گرفته،
پس از تایید کارشناسان فنی، کالای خود را تعویض و یا مرجوع کنید. شما می توانید جزئیات دقیقتر این روند را در
لینک زیر مطالعه کنید.
آیا امکان کنسل کردن سفارش وجود دارد؟
در شرایطی خاص این امکان وجود دارد. شما میبایست پیش از تحویل کالا و یا بلافاصله پس از تحویل گرفتن سفارش خود ،
به شرط پلمپ بودن کالا، با شماره 02158206 تماس گرفته و با بیان علت درخواست خود، سفارش را کنسل کنید. فقط توجه
داشته باشید که هزینه ارسال کالا و برگشت کالا به انبار ایزی مارکت در صورت مرجوع کردن به دلیل انصراف از خرید
بر عهده مشتری است.
آیا امکان تحویل حضوری وجود دارد؟
بله، اگر شما ساکن شهر تهران باشید، در هنگام ثبت سفارش میتوانید گزینه تحویل حضوری را انتخاب کرده و یک ساعت پس
از نهایی کردن سفارش در ساعات کاری انبار، 9 الی 16:30، به انبار ایزی مارکت مراجعه و کالای خود را تحویل
بگیرید.
آدرس انبار: کریمخان، خیابان سنایی، کوچه اعرابی ششم، پلاک 11